Animated Hello Kitty Princess Lyana's Diary: Semester 5 @ ptss

Saturday, July 14, 2012

Semester 5 @ ptss


Alhamdulillah, selamat sudah aku mendaftarkan diri kat PTSS untuk sem 5 ni.  Makna kata tinggal satu semester je lagi tau nak hidup kat sini, ahaxx*xsabar nak habis, ngeee :D actually, sebelum balik asrama aku dan kawan2 aku telah sepakat dan setuju lagi istiqamah untuk duduk satu blok a.k.a satu aras kat asrama, maka aku dengan konfidennya memberi arahan kepada kawan2 aku supaya semua berkumpul dulu agar proses menjadi lebih mudah.  Tapi..langit tak selalunya cerah, disebabkan aku tunggu roommate aku since sem 1 until now xdatang2 lagi, melepas la chance nak duduk satu blok a.k.a satu aras dengan classmates I, *hamek kau! Komfiden terlebih,kakaka.  At last aku duduk blok lain tapi tetap dengan roommate yang lama n plus 2 others which is kawan roommate I, kira kawan aku jugak la kann, tapi yang membuatkan aku redha dan kembang hidungnya ialah sebab aku dapat duk aras 2, wakakaka.  Kawan2 aku mostly duduk aras 5, 4 tau, so aku terima dengan hati yang lapang sangat, thank you Allah. 

Daftar pengajian da settle, daftar kursus pun da ( Cuma tak bg slip bank je lagi sbb hari tu terjatuh atas jalan, alhamdulillah jumpa balik tau), report l.i da settle, slide pun da, yang tinggal Cuma hari present dan penyerahan report untuk disemak je nanti. 

Bagi semester ni kan, aku rasa agak tough la sebab subjek2 mak aiii kemain lagi mencabar akal dan mindaku..( lagu najwa latip) bsnes law, bsnes accounting, b. arab(sukeeeeee), note taking, English 3, dan lastly record management.  Nahh hamek.  Pastu aku ingat nak ambik exam MUET sem ni sebab kawan2 pakat nak ambik, tengok la kalau ku berdaya nanti.

p/s: Rindu mak aku sangat! ;’(

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih sudi singgah ke sini :)
Pls leave your brilliant idea, ok dear:D