Animated Hello Kitty Princess Lyana's Diary: short update

Saturday, August 4, 2012

short update

Bersempena dengan cuti Nuzul Quran dan ditambah dengan asrama yang sat2 tak dak ayaq, maka aku rasa tak sia-sia kot aku balik rumah minggu ni, lagipun cuti sampai isnin, huhuuuuuuuuuuuuu.!!  hari ni satgi nak bukak puasa kat rumah tok aku a.k.a kampung aku kat kampung sungai salleh serdang, dekat ja dengan rumah aku kalau naik moto tu 10 minit ja, wawawa. 

Hari ni aku pi kulim sorang2, malas la nak ajak kawan sebab nanti menyusahkan pulok..so, bermula dengan bank islam, kulim landmark and last skali pasaraya hari2 kulim.  kalau nak diikutkan ada lagi aku nak pi tapi bila terpandang awan yang gelap sangat menandakan hari nak hujan maka terbantut lah niat hati ni nak melabur wang kat pasaraya2 lain, ahaks.

hari ni cuti, esok pun cuti, isnin baru kita balik asrama ye.  emm ingat sebelum balik asrama nak beli tudung raya kat kedai rahsia aku dan kawan2 aku, ngeee.  murah dan cantik and of kos la berjenama personaliti terkenal (sapa tau diamm, yg tak tau tu cari la sendiri kekekeke). baju raya aku warna biru tqois la, makanya tudung aku nak beli warna kelabu dengan kelabu kehijau-hijauan.

ow ya, semalam aku dengan kawan2 bukak puasa kat luar sebelum masing2 balik rumah masing2. err..macam2 benda berlaku, pelik betul kalau kami berempat ni keluar, ada ja lah yang nak jadik. wanna know? tunggu....nt aku cerita kayyy! till then, selamat berbuka untuk semua! 

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih sudi singgah ke sini :)
Pls leave your brilliant idea, ok dear:D