Animated Hello Kitty Princess Lyana's Diary: Jejak Qaseh :)

Thursday, December 8, 2011

Jejak Qaseh :)



Assalamualaikum,

Alhamdulillah..hari ini aku lebih tenang dari semalam. Seperti yang aku harapkan.hehe *seronok pulak Oh ya, semalam online fb terjumpa kawan lama aku since pra-sekolah lagi yang bernama Nazhatul Syakila @ kila. Cantik, manis orangnya. Masih ingat lagi kenangan manis waktu kanak-kanak Ribena dengan dia dan kawan-kawan yang lain dulu. Kami potong kek sesama, kongsi bekal sesama, macam-macam lagilah! Kalau nak ingat memang banyak la kannn :p al-kisanya macam nih, dekat poli, aku ni kan suka potpetpotpet a.k.a terlebih ramahdengan orang xspeshelly kawan kelaih aku. Bila kita duk bersembang dengan kawan mestilah Tanya abeh pasai family kann *xdelah, hg sorang ja Yana :p

cerita dia aku la dok sembang dengan kawan aku nama dia Nur Aqilah bt Rosli@ Ila Saloma panggilan manja dalam kelas ahaks.. pastu terrrrrrrrrrgatai Tanya pasai abg dia. Standed la kan. Ila pun cerita la yang abg dia ada awek dah. Sayangg sgt kat awek dia. Awek dia pun pernah mai tidoq umah depa. Pi jalan-jalan sekali. Mai raya umah. Aku pon berkata la, uih bestnya awek abg hg kan. Bertuah la dpt bf macam abg hg. Pastu Ila pun habaq la yang awek abg dia tu kg dia kat selama. Hah..aku ni pantang dengaq nama tempat aku, jadi eksaited terlebih kalah ahli DUN kawasan aku..haha. sekali dia habaq nama Syakila.*Siapa Syakila..mana Syakila…..aku pun tak tahu..wowowowo awat la tak kenai..aku ingat lagi kawan-kawan aku tauu. Ropenye kila temanku di waktu sekolah rendah dulu. Xsangka dengan cara ni kita boleh berhubung kembali kan.

Jodoh tak kemana..aceceh. kesedihan waktu dia nak pindah ke ipoh duluu terobat kembali kini. Lepasni dapat jugak tau perkembangan hidup dia. Lama sangat oo xjumpa. Rinduuuuu…ehehehe. Masing-masing sekarang dah deasa, dia pun cantik sangatt macam anak mami. Tup2 dah pun selamat menjadi tunangan kepada abg Ila Saloma beberapa hari lepas. Taraaaaaaaa.............

p/s: credit to Nazhatul Syakila (fb beliau)

Tahniah sahabatku.


okeh, nanti-nanti kita story

mori lagi ya! Daa........

3 comments:

Terima Kasih sudi singgah ke sini :)
Pls leave your brilliant idea, ok dear:D