Animated Hello Kitty Princess Lyana's Diary

Wednesday, December 7, 2011


Assalamualaikum..

Sungguh…. Saat ini aku lemah..aku tidak sekuat mana untuk menempuh ujianMu ini ya Rabb, aku tahu, Engkau sedang mengujiku kini..tapi aku hamba

Mu yang lemah, aku takut aku tidak kuat menempuhnya ya Allah..aku takut jikalau aku terlalu mengikut perasaan dan nafsu mudaku ini..aku mohon Kau kuatkanlah iman, akidah dan kekuatan jiwaku ini.


Berikanlah aku petunjuk dan hidayahMu Allah, bimbinglah hati ini ke jalanMu, aku mohon..jauhilah hati ini dari bisikan syaitan yang menunggu masa untuk merosakkan fikiranku yang kusut ini. Dugaan ini akan ku tempuhi jua biarpun ku menangis, Hanya Allah Maha Mengetahui, DIA yang mengerti dan aku harap disebalik setiap ujian yang menimpaku akan terselit kebahagiaan kelak. Tenanglah wahai hati..damailah dikau dengan ayat suci Allah..

p/s: kan best dpt tenangkan fikiran tepi sg macam nih..

*Ya allah ya tuhanku, semoga hati ini tabah menempuh apa jua takdir yang telah ditetapkan buatku, aminn..

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih sudi singgah ke sini :)
Pls leave your brilliant idea, ok dear:D