Animated Hello Kitty Princess Lyana's Diary: Pengalaman.

Tuesday, July 3, 2012

Pengalaman.


Harta yang paling berharga adalah sebuah pengalaman.  Betul, aku setuju tu.  Sebab pengalaman tak mampu dibeli dan didapati tanpa usaha kita sendiri, sebab tu ia jadi sangat berharga buat seseorang.  Setiap orang memiliki pengalaman masing-masing, mungkin berbeza, mungkin ada yang sama tapi dalam situasi yang berbeza, semuanya terserah kepada takdir kita.  Jadi, aku tiba-tiba rasa nak berkongsi pengalaman-pengalaman aku selama 20 tahun 6 bulan hidup aku di dunia ni dengan harapan menjadi sumber inspirasi dan pengajaran ataupun semangat kepada siapa-siapa saja yang membaca! :-D 

ehem2, tiada sebarang unsur-unsur riak atau saja nak menunjuk a.k.a bajet dot.dot.dot tau, sekadar ingin berkongsi cerita dan ilmu dengan anda semua. Nak tau ape pengalamanku yang pertama yang akan ku cerita?

Best tak? Op koss..kalau tak best aku bagi peluang kutuk aku depan2 (belakang2 tak mau), ahaahaa. Ada unsur2 lucah ke? Op koss…NO! ahum2, jangan risau, semuanya akan ditapis dulu dan akan melalui proses penapisan ala2 Lembaga Filem Malaysia, tq. 

 Setia menanti entry yang akan datang tauu, tungguuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu…………………………….

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih sudi singgah ke sini :)
Pls leave your brilliant idea, ok dear:D