Animated Hello Kitty Princess Lyana's Diary: Balik Poli

Tuesday, July 10, 2012

Balik Poli


Tinggal 1 hari ja lagi aku nak bermalas-malasan kat atas katil aku sebelum balik ke asrama politeknik…adalah warisan kita..lalalala ( haa kan dah nyanyi lagu poli).  Barang semua dah beli dah, tapi ada sikit lagi xbeli, kasut..stokin....besok la tengok macam mana.  Mesti kwn2 aku pakai baju2 baru sem ni, tp aku msh yg sama jugak, tapi3..ada aku hairan? Takpola sederhana adalah caraku, tme kasih :-D (tiba2 ada trademark sendiri..) baik, bagi semester kali ni, yakni sem 5, di mana aku akan menjadi kak senior, dan aku akan pastikan aku nak bersaing dengan kawan2 aku dalam pelajaran mati-matian! Don’t know don’t care what will happen.  Biar mati kebosanan sekalipun kat asrama nanti, aku akan tetap berjuang dan ingat niat aku untuk belajaq, mai sini untuk belajaq..bukan berfoya2 ya.(peringatan untuk diri sendiri) dan sempena Ramadhan yang bakal menjelma nanti, aku mengharapkan keberkatan dikurniakan dalam perjalanan musafir menuntut ilmu dan yang paling aku harapkan keberkatan Ramadhan kali ni dapat memperbaiki diri aku yang semakin tak tentu arah sekarang ni, aminn..


p/s : suka bila berpuasa kat asrama politeknik, sebab aku boleh menghayati dengan lebih khusyuk dan istiqamah :D

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih sudi singgah ke sini :)
Pls leave your brilliant idea, ok dear:D