Animated Hello Kitty Princess Lyana's Diary: Monolog Hatiku...

Saturday, December 10, 2011

Monolog Hatiku...


Assalamualaikum….,

Semakin hari aku rasa semakin leka,

Semakin alpa dengan dunia dan seanteronya,


Tuhan,

Maafkan aku yang hina ini,

Aku yang terlalu menikmati nikmat duniawi ini,

Sahinggakan hatiku sendiri disakiti,

Terkadang aku juga tidak mengerti akan diri ini,

Mengapa sering saja terjadi


Pertengkaran dan perselisihan antara aku dan keluarga,

Terlalu banyak air mata ini mengalir suatu ketika,

Terlalu pedih hati ini untuk mengingatinya,

Pernah terlintas di benak ini,

Mungkin aku yang salah…


Atau…

Ini sememangya ujian Allah buatku di dunia ini

(La Tahzan.. ya Norliana)

Aku tak pernah putus berdoa semoga suatu ha

ri nanti,

Hidupku bahagia di atas keberkatan Ilahi..

Amin… ♥

p/s : oqg syg sgt kat mak, ayh dan semuanya.. :'(

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih sudi singgah ke sini :)
Pls leave your brilliant idea, ok dear:D