Animated Hello Kitty Princess Lyana's Diary

Monday, December 19, 2011

Assalamuaikum,

How yeaah! Jom ceriakan diri yuk…. Alhamdulillah, hari ni merupakan hari pertama aku berpraktikal di MDS. Perasaan? Boleh tahan best jugak first day nih.

Mesti hampa tertanya-tanya apa aku buat hari pertama praktikal kan? Ok, meh nak story meh……

Aku dengan kawanku wani dengan semangatnya pi keja pukul 7.35 pagi. Walaupun jarak rumah kami dekat ja dengan MDS tuh,*kentut pon dengaq baq hang…* tapi memandangkan kami ni calon menantu pekerja terbaek, maka haruslah semangat pada hari pertama bekerja. Ala..semua orang pon macam tu kan..hoho. sebelum melangkah masuk ke dalam bangunan a.k.a tempat qejaku, rasa takott, cuak, maluu, haih macam-macam sangat perasaan bercampur-baur hampa tau dak!!!!! Haaa…lepas tu aku dengan wani dibawa untuk melapor diri ke s/u pejabat. Alah, xdak pa pon sangat Cuma dia Tanya dok mana, apa yang kami belajaq dalam kos ni, itu saja. Takpa lagi la bab tu, lepas pada tu kami kena join MEETING! Ketaq lutut ooo..but its ok, boleh jadik pengalaman berharga dan bernilai gitu. Then, waktu petang kami kena buat task2 simple macam punch fail dengan dokumen, pastu ikat balik. Tu ja untuk hari ni. Haaaaahh! Macam mana la kawan-kawan aku punya story kan.,.wey..hampa macam mana hari pertama wey..aku harap semuanya berjalan dengan jayanya.


What ever it is, just b strong allright? Well then, need to have some rest for the new bright day tomorrow, sayanggggggggg semua! ;-*

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih sudi singgah ke sini :)
Pls leave your brilliant idea, ok dear:D