Animated Hello Kitty Princess Lyana's Diary: Jogging Tak Jadi :'(

Saturday, November 26, 2011

Jogging Tak Jadi :'(



Assalamualaikum..salam sejahtera...kepada anda semua moga bahagia..ewahhhhhhh..intro ala-ala dikir barat gitu..kau ade?? hahaha..*k...lempanglaa...

Memandangkan sekarang aku tgh cuti sem sementara menanti alam praktikal yang bakal mengtensionkan aku, duk umah rasa bosan pulak, tak de aktiviti menarik nak buat :( Kalau orang lain mesti keluar dgn bf laa g mkn2, jln2, tgk movie, shopping..aku? takdenye mcm tu. Hati mmg teringin tapi..sabar dulu la..nk berdating
secara halal :) InsyAllah.... p/s: aku n Lily joining jogging with RELA

Back to my topic today, 'Jogging Tak Jadi'. Ni bukan filem baru okeh! Ni kisah benar yang berlaku dalam kehidupan aku yang penuh warna-warni ni. Almaklumlah...cuti-cuti ni rasa mcm nak jaga badan je kannnnnnnnnnnn.... Maka timbullah idea nak g jogging. Dengan semangatnya aku berpakat dgn adik-adikku dan kak aku nak bangun pagi keesokan harinya dgn niat nak p jogging lah. Persoalannya, akan bangunkah kami? wakakaka... Mesti semua orang dapat agak kn. Sembang ja kemaih, besok pagi tu memang la dh jaga, tapi tengok semua macam xsemangat nak bangun pagi2 aku pon pejam la mata balik..hehehehehehe...bukan sekali dua,tp berkali-kali...aw..malu nau nakcite...hahaha...shhhhhhhhhhhhhhhh....kite2 je :p
P/s : pandai tak kami berlakon? tp Rosyam Nor xtau bakat terpendam kami ni :( wat to do..

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih sudi singgah ke sini :)
Pls leave your brilliant idea, ok dear:D