Animated Hello Kitty Princess Lyana's Diary: Bahagia milik siapa sebenarnya?

Friday, November 25, 2011

Bahagia milik siapa sebenarnya?



Salam semua! :D

Hurmmm lama sgt x up-to-date my bloved blog. Apekan daya.. xberkesempatan laa..soooo sorry.

Tahun 2011 pon bakal sampai ke penghujungnya. Alhamdulillah... kpd sesapa yg bakal mendirikan rumahtangga, tahniah! semoga berjaya mencari redha Allah :) Ada jugak yg jadi ibu bt pertama kalinya.. jd tunangan orang.. dan mcm2 lagilah..semoga selamat semuanya. Aku tompang gumbira kpd semua yg mencipta bahagia di sisi insan tersayang. Jeles? Jauh sekali... cuma rasa ingin seperti mereka yang sedang bahagia saat ini. Bukan aku tak bahagia, tapi mungkin belum sampai waktunya utk aku bahagia seperti org lain kot *memandai bt theory sendiri* Mungkin betui kata2 Erra Fazira, sesungguhnya saat yg terindah hanya sementara :( sob..sob...


p/s : nk bt mulut muncung cm Yoona gk bley x? huhuuu

Maybe suatu hari nanti aku pun akan mengecapi saat2 bahagia dan indah mcm orang lain, sekarang ni aku kena bersusah-susah dulu..bersenang-senang kemudian, kan3? *iyekan je laa.. :p Aku asa sejak kebelakangan ni ada mcm2 dugaan yg melanda diriku ni. Nk kene gtau ke emmm tak perlu lah ek.. mcm membuka aib sendiri pulaks. :D Ape pun semuanya aku da lalui dgn sabar.. alhamdulillah.. insyAllah semoga Allah memakbulkan doaku, aminn :)
Bersempena dgn Maal Hijrah ni, aku harap semoga kehidupan semua yg membaca entry aku yg xseberapa ni diredhai Allah hendaknya.. mengharapkan keredhaanMu ya Rabb...
p/s : kenangan solat tarawih dgn my classmate Ila, she is a mother now :D

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih sudi singgah ke sini :)
Pls leave your brilliant idea, ok dear:D