Animated Hello Kitty Princess Lyana's Diary: Kau sahabat, kau teman

Tuesday, October 23, 2012

Kau sahabat, kau teman


Andai diletakkan dua perkara di hadapanku, iaitu antara harta, kemewahan yang melimpah ruah tak terkira jumlahnya dan sahabat yang sentiasa di sisi memberi kasih dan sayang tak kenal erti penat dan jemu.. mana mungkin aku akan melangkah ke longgokan harta, tak akan sama sekali.  Seandainya mereka tahu, betapa hati ini sangat menyayangi mereka..tak sanggup untuk aku pergi meninggalkanmu wahai sahabat, sangat pilu hati ini, tapi aku terpaksa melangkah jua demi cita-cita dan keluarga, seandainya kamu berada di tempatku, pasti kamu akan faham..betapa beratnya hati ini untuk pergi demi sebuah impian dan tanggungjawab, sahabat, usahlah bersedih keranaku..sebab aku tidak kuat kalau sahabat2ku bersedih..perjuangan kita masih jauh..sama2 kita berusaha mengejar ilmu dan cita-cita, tak mungkin aku akan lupakan segala memori yang tercipta antara kita, semuanya terpalit kemas dalam ingatan ini..aku bersyukur kerana Allah kurniakan sahabat2  yang menyayangi aku hadir dalam hidup aku, sesungguhnya percayalah dengan ketentuan Allah sahabatku, DIA punya rencana yang sangat baik untuk kita..teruskan berjuang..

Dip. in Secretarial Science, semester 5, my classmates :)


friends are everything, friends that always never forget their friends is the one we need in our life!

1 comment:

Terima Kasih sudi singgah ke sini :)
Pls leave your brilliant idea, ok dear:D